Marketing na bazie zapachów

Ostatnia aktualizacja: 26.02.2025 14:12
W "Drodze przez mąkę" rozmowa o zapachach jedzenia w karnawale, o tzw. aromamarketingu.
Czym jest marketing na bazie zapachów
Czym jest marketing na bazie zapachówFoto: Shutterstock/Zoriana Zaitseva

Posłuchaj
26:22 _PR2 (mp3) 2025_02_23-13-30-58.mp3 Marketing na bazie zapachów (Droga przez mąkę/Dwójka)

 

***

Tytuł audycji: Droga przez mąkę

Prowadził: Łukasz Modelski

Data emisji: 23.02.2025

Godz. emisji: 13.30

dz

Czytaj także

"Kucharka i tyle zarabia!". Fenomen autorki "365 obiadów"

Ostatnia aktualizacja: 26.02.2025 06:00
Lucyna Ćwierczakiewiczowa, niezwykle popularna postać XIX-wiecznej Warszawy, zapoczątkowała prawdziwą rewolucję w polskiej kuchni i obyczajowości. A przy tym: osiągnęła niebywały sukces. Wysokość honorarium za jej słynną książkę "365 obiadów za 5 złotych" przekraczało znacznie honorarium Sienkiewicza za "Potop" czy Prusa za "Faraona".
rozwiń zwiń