Najnowsze trendy w marketingu Po transformacji 1989 roku reklamy zaczęły opanowywać przestrzeń publiczną. Obecnie marketing rozwija się bardzo dynamicznie i daje coraz więcej możliwości. Zobacz więcej na temat: marketing sprzedaż
Jak Internet i telefonia mobilna zmienią reklamę i marketing - Pytanie, które spędza sen z powiek szefom marketingu na całym świecie brzmi – jak zarządzać czymś tak złożonym jakim jest Internet – mówi - Pytanie, które spędza sen z powiek szefom marketingu na całym świecie brzmi – jak zarządzać czymś tak złożonym jakim jest Internet – mówi - Stuart Pocock szef międzynarodowej firmy Roth Observatory, w rozmowie z Pawłem Sołtysem w audycji Bardzo ważny Projekt Programu 3 Polskiego Radia., w rozmowie z Pawłem Sołtysem w audycji Bardzo Ważny Projekt Programu 3 Polskiego Radia. Zobacz więcej na temat: marketing Trójka
Seks i przemoc zachętą do głosowania w wyborach? Po fali krytyki duński parlament przyznał się do błędu i wycofał wyborczy spot, w którym takimi środkami wyrazu, jak seks grupowy i przemoc, usiłowano nakłaniać młodych ludzi do głosowania w nadchodzących wyborach do Parlamentu Europejskiego. Zobacz więcej na temat: Dania kampania wybory do Parlamentu Europejskiego
"Ariel 88" wycofany ze względu na nazistowskie skojarzenia Koncern Procter&Gamble wycofał z rynku wprowadzony niedawno do sprzedaży proszek do prania "Ariel 88" ze względu na skojarzenia z hasłem wykorzystywanym przez neonazistów. W kręgach skrajnej prawicy liczba 88 jest synonimem pozdrowienia "Heil Hitler". Zobacz więcej na temat: Adolf Hitler handel Niemcy
Czy promowanie Polski wódką to dobra koncepcja? Wszystkim nam zależy, żeby Polska kojarzyła się jak najlepiej, przyciągała miliony turystów i była symbolem nowoczesnego, ważnego państwa na mapie Europy. Szkopuł w tym, że jeszcze nie do końca wiemy, w jaki sposób się promować, a niektóre pomysły są co najmniej kontrowersyjne. Zobacz więcej na temat: alkohol Czwórka marketing POLSKA promocja turystyka
Jak skutecznie promować Polskę? Ostatnio pojawił się pomysł, aby Polskę promować przez skojarzenia z wódką. Czy kontrowersyjna reklama, albo kampania społeczna to dobry sposób na kreowanie wizerunku kraju? Zapraszamy do dyskusji w piątkowe popołudnie. Zobacz więcej na temat: POLSKA Czwórka marketing
Kary dla Radia Maryja i Orange Sport 30 tys. zł kary dla nadawcy Radia Maryja za emisję ukrytej reklamy i 50 tys. zł kary dla nadawcy Orange Sport za emisję reklamy piwa w czasie chronionym nałożyła Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Zobacz więcej na temat: KRRiT media Radio Maryja
Stoch, Kowalczyk, Bródka otrzymali od Kulczyka sztabki złota Wyjątkową niespodziankę sprawił złotym medalistom z Soczi Jan Kulczyk, sponsor reprezentacji olimpijskiej i szef Rady Patronów PKOl. Podczas Gali Olimpijskiej z udziałem prezydenta i premiera, wręczył im złote sztabki o wadze 525 gramów każda. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA marketing Soczi 2014
"Selfie" z Obamą. Biały Dom krytykuje Samsunga Biały Dom skrytykował firmę Samsung za wykorzystanie do promocji zdjęcia, zrobionego przez jednego z amerykańskich sportowców z prezydentem Barackiem Obamą. Prezydencka administracja podkreśla, że wizerunek Obamy nie może być wykorzystywany w reklamie. Zobacz więcej na temat: Ameryka Północna Barack Obama Biały Dom fotografia samsung USA
Polscy producenci narzędzi jednoczą siły W ramach platformy promocyjnej 4P (anglojęzyczna transkrypcja skrótu to „For Poland”), czyli Platformy Promocyjnej dla Polskich Producentów, rodzimi producenci z branży narzędziowej będą się wspólnie promować na światowych rynkach. Zobacz więcej na temat: firma GOSPODARKA promocja
"First Kiss" wideo, które podbija internet to reklama Dwadzieścia obcych sobie osób, pierwszy pocałunek i kamera to pomysł, który zrealizowała Tatia Pilieva. Wstyd, zakłopotanie i przyjemność te emocje poruszyły już 20 mln osób. Zobacz więcej na temat:
To już koniec nachalnego marketingu? - Każdy kto nie chce być aktywnym obiektem działań marketingowych ze strony firm i podmiotów biznesowych, może powiedzieć: nie, nie chcę i zapisać się na Listę Robinsonów - opowiada o liście Robinsonów Jacek Barankiewicz z SMB. Zobacz więcej na temat: Czwórka marketing telekomunikacja
Jesteś tłem czy bohaterem? To ma znaczenie dla ochrony wizerunku Zdjęcie pewnego marynarza zostało wykorzystane na billboardzie reklamującym nową linię tramwajową w Bydgoszczy. Dodajmy, że jego wizerunek został wykorzystany bez pytania zgodę. Czy marynarzowi przysługuje odszkodowanie? Zobacz więcej na temat: Janusz Weiss ochrona danych osobowych prawo zdjęcia
Spójrz na billboard. Może jest tam twoje zdjęcie? Zdjęcie twojej osoby znalazło się bez twojej zgody na billboardzie? Janusz Weiss sprawdzi, czy można wykorzystać bez zgody czyjś wizerunek i czy można dochodzić odszkodowania. Zobacz więcej na temat: fotografia Janusz Weiss
Ks. Jacek Stryczek: w ukraińskich szkołach Lenin był jak Jezus - Ukrainę poznałem jako kraj szaleństwa. Miejsce, w którym kłamstwo, manipulacja i przemoc są obecne na każdym kroku. Ale młode pokolenie Ukraińców ujrzało Zachód, przekonał się, że można żyć normalnie. Stąd bunt - uważa jeden z najbardziej charyzmatycznych polskich duchownych. Zobacz więcej na temat: chrześcijaństwo Kościół
Reklama szpeci miasta Reklamy w miejskiej przestrzeni publicznej budzą wiele emocji i dyskusji. Najczęściej złoszczą nas nielegalne plakaty na latarniach czy wiatach przystankowych i te wielkie, zasłaniające okna i całe fasady budynków. Sprawdziliśmy czy jest szansa, żeby je zwalczyć. Zobacz więcej na temat: Czwórka prawo
Dziecko - bezbronny konsument w sieci Najmłodsi to doskonały konsument, szczególnie w sieci – coraz częściej dysponuje własnymi funduszami z kieszonkowego i łatwo go oszukać. Zobacz więcej na temat: dzieci internet reklama w internecie
Idzie nowe! Co prawda zima w kalendarzu trzyma się mocno i kolejne województwa rozpoczęły ferie, ale my, zachęceni cieplejszymi dniami, zapragnęliśmy zmian i mamy dla Was nowe, porankowe oblicze! Zobacz więcej na temat: Czwórka hobby Justyna Dżbik