UOKiK zweryfikuje nową politykę prywatności firmy Apple. "Sprawdzamy, czy mogło dojść do ograniczenia konkurencji" Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wyjaśniające wobec firmy Apple. Sprawa dotyczy nowych zasad polityki prywatności i przetwarzania danych osobowych wprowadzonych na urządzeniach z systemem iOS. Jak poinformował Urząd dotyczy to wszystkich produktów z systemami operacyjnymi: iOS 14.5, iPadOS 14.5, tvOS 14.5 oraz ich późniejszych wersji. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA UOKiK Apple kontrola ochrona danych osobowych konkurencja
Reklamy mięsa jak reklamy tytoniu. Chwyty promocji szkodzą Nauka jasno wskazuje, że przemysł mięsny ma destrukcyjny wpływ na środowisko i nasze zdrowie. Tymczasem reklamy mięsa pokazują nam zupełnie inne obrazki. Analitycy Greenpeace Polska wskazują, że reklamy mięsa są jak reklamy tytoniu. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kamil Jasieński Martyna Ogonek żywność jedzenie
"Jest możliwa alternatywa dla reklam". Dyrektor NID o chaosie w przestrzeni - "Reklamoza" to duży problem, na który na szczęście coraz więcej osób zwraca uwagę. (...) Jest możliwa alternatywa i inny sposób podejścia do reklam. Nie chodzi też o to, żeby zupełnie wykluczyć i uniemożliwić działania przedsiębiorców - mówił na antenie Programu 1 Polskiego Radia ambasador kampanii "Krajobraz mojego miasta" Bartosz Skaldawski. Zobacz więcej na temat: POLSKA Grzegorz Jankowski przestrzeń publiczna krajobraz
Barbara Kurdej-Szatan straci kolejną posadę? Konsekwencje ataku na polskie służby Operator telefonii komórkowej Play rezygnuje z dalszej współpracy z Barbarą Kurdej-Szatan - informuje tvp.info. Firma ma mieć dość "zamieszania i awantur", które generuje celebrytka. Kurdej-Szatan w mediach społecznościowych przypuściła atak na polskie służby broniące granicy przed naporem migrantów z Białorusi, a strażników granicznych nazwała mordercami. Zobacz więcej na temat: POLSKA społeczeństwo play telefonia komórkowa Barbara Kurdej-Szatan
Ład i estetyka polskich miejscowości. Kampania "Krajobraz mojego miasta" Agresywne i kolorowe. Reklamy, szyldy i banery to duży problem przestrzeni miejskich. Czy można to zmienić? Jak taka organizacja wpływa na mieszkańców? Dlaczego warto zwracać uwagę na miejską architekturę i na kim można się wzorować? Zobacz więcej na temat: Trójka STYL ŻYCIA miasto Witold Lazar
Nietypowa akcja Skody - lądowanie helikoptera na dachu SUV-a Mając nowy produkt, warto zachęcić potencjalnych kupców do przyjrzenia się ofercie. Jak to zrobić? Stworzyć niecodzienną i wpadającą w pamięć kampanię reklamową - np. taką, w której na dachu auta ląduje helikopter. Zobacz więcej na temat: kierowca kierowcy motoryzacja samochody Radio kierowców Polskie Radio Kierowców skoda Czechy samolot promocja samochód Polskie Radio samoloty reklama w internecie kampania reklamowa społeczeństwo
Jak uregulować rynek reklamy w sieci? Niektórym wydaje się, że w internecie wszystko wolno. Influencerzy traktują go jak pole do swobodnego, nieograniczonego działania. Reklamują firmy i produkty, ale nie zawsze rzetelnie je sprawdzają. Czy da się z tym walczyć? Zobacz więcej na temat: Czwórka reklama w internecie
Wojna w Agorze. Redakcja "Gazety Wyborczej" nie zgadza się na połączenie z portalem gazeta.pl Zaognia się konflikt między "Gazetą Wyborczą" a zarządem Agory. Treści publikowane na portalu wyborcza.pl nie pojawiają się już na stronie gazeta.pl - podają wirtualnemedia.pl. Na znak protestu "Wyborcza" rozpoczęła kampanię, odcinającą się od drugiego portalu, podkreślając, że "Prawdziwa »Wyborcza« w internecie to wyborcza.pl". Zobacz więcej na temat: POLSKA media Gazeta Wyborcza Adam Michnik dziennikarstwo dziennikarze
Telewizyjne moto-reklamy na przestrzeni lat. Co się zmieniło? Wyścig o zdobycie klienta swojej marki trwa od początku motoryzacji. Wraz z rozwojem telewizji zmieniały się także metody zachęcania ludzi do kupna samochodów. Dziś o tym, jak moto-reklamy ewoluowały na przestrzeni ostatnich lat. Zobacz więcej na temat: kierowca kierowcy Radio kierowców motoryzacja samochody telewizja lata 90 lata 80 Polskie Radio Polskie Radio Kierowców samochód media media społecznościowe zakupy finanse
Rząd przyjął zmiany w ustawie o radiofonii i telewizji. Są one dostosowane do unijnych regulacji Rząd przyjął zmiany w ustawie o radiofonii i telewizji oraz w ustawie o kinematografii. Chodzi między innymi o wprowadzenie nowych regulacji dla dostawców platform udostępniających wideo oraz modyfikację przepisów dotyczących ochrony konsumentów, w tym szczególnie małoletnich. Zmiany dostosowują nasze prawo do unijnych regulacji. Zobacz więcej na temat: POLSKA nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji radio telewizja społeczeństwo ustawa
Park kulturowy. Narzędzie do walki z billboardami Nadmiar i bezładna lokalizacja nośników reklamowych potęgują liczbę bodźców i obniżają komfort życia w mieście. Zniechęcają też klientów, którzy gubią się w "reklamowym szumie informacyjnym". Zobacz więcej na temat: Czwórka STYL ŻYCIA miasto Kuba Marcinowicz Maciej Wójcik
PKN Orlen najcenniejszą polską marką. Wartą ponad 10 mld złotych PKN Orlen zajął pierwsze miejsce w rankingu "Rzeczpospolitej" na najcenniejszą polską markę. Jest ona wyceniana na blisko 10 mld zł, a jej wartość od poprzedniej edycji wzrosła dwukrotnie, na czym korzystają akcjonariusze i polska gospodarka - przekazał płocki koncern. Zobacz więcej na temat: PKN Orlen GOSPODARKA marka marka narodowa marketing
ARTYKUŁ SPONSOROWANY E-Kiosk skokowo poprawia wyniki. Trzyletni plan przynosi efekty O perspektywach e-Kiosk SA, lidera branży prasy cyfrowej w Polsce oraz rynku e-commerce rozmawiamy z Łukaszem Pielą, prezesem zarządu Spółki. Zobacz więcej na temat: prasa media e-commerce GOSPODARKA POLSKA
Korea Południowa: firma twierdziła, że jogurt zwalcza COVID-19. Policja przeszukała laboratoria Policja w Korei Południowej przeszukała w piątek biura i laboratorium dużej firmy produkującej nabiał, która twierdziła, że jej jogurty są skuteczne w zwalczaniu koronawirusa. Władze podejrzewają firmę o celowe stosowanie reklam wprowadzających w błąd. Zobacz więcej na temat: ŚWIAT Azja Wschodnia Korea Południowa policja COVID-19 jogurt pandemia społeczeństwo handel
Media społecznościowe - ukryty słup reklamowy? Co czwarty publikowany post na Instagramie ma charakter reklamowy - twierdzą eksperci. Użytkownicy często mogą sobie nie zdawać z tego sprawy, bo influencerzy, polecając produkty, nie mówią wprost, że jest to opłacona reklama. Zobacz więcej na temat: media społecznościowe Instagram Facebook Czwórka Kamil Jasieński Martyna Ogonek reklama w internecie
Kukiz: poprę podatek od reklam, jeżeli pieniądze będą szły dla ludzi związanych z kulturą - Media w ogromnej mierze żyją z dwóch płaszczyzn - kultura i sztuka oraz informacja. Skoro wszyscy ponoszą koszty tej pandemii, to powinni partycypować w kosztach tych, z których żyją - oświadczył Paweł Kukiz. Zobacz więcej na temat: POLSKA Paweł Kukiz media polityka Kukiz'15
"Kolejny etap podgryzania nas przez Aleksandrę Dulkiewicz". Marek Lewandowski o karze nałożonej na Solidarność - Gdańscy urzędnicy kłamią, od kary odwołamy się do sądu - mówił w Polskim Radiu 24 Marek Lewandowski, rzecznik prasowy Komisji Krajowej NSZZ "Solidarność". Zobacz więcej na temat: POLSKA Polskie Radio 24 Solidarność pieniądze Gdańsk Aleksandra Dulkiewicz społeczeństwo
Świetlna strona budynków - setki kilometrów neonowych rurek "Radio Telewizja", "Jaś i Małgosia", "Syrenka", "Bar kawowy", "Siatkarka" z placu Konstytucji to najbardziej znane warszawskie neony, które rozświetlały miasto w latach 50., 60. i 70. Dziś przeżywają swój renesans i wracają do łask. Zobacz więcej na temat: miasto Kasia Dydo STYL ŻYCIA