Co psy robią w kinie i reklamie? Niektóre psie okazy przechodzą do historii kultury. Są opisywane w książkach, portretowane, wyniesione na pomniki. Stają się filmowymi gwiazdorami. Zobacz więcej na temat: Trójka KULTURA Monika Małkowska pies SZTUKA
Nie lubimy reklam w internecie. Blokujemy je na potęgę Polska pozostaje liderem w popularyzacji wtyczek blokujących reklamy w internecie - wynika z najnowszego raportu spółki OnAudience.com prezentującego dane z ponad 60 rynków świata. Zobacz więcej na temat: NAUKA internet
Dlaczego Polacy tak nie lubią reklam w Internecie? Polska pozostaje liderem w blokowaniu reklam w Internecie. W tym roku nad Wisłą blokuje się 46 procent wszystkich wyświetlanych reklam, czyli o 8 procent więcej niż w 2016. Dlaczego tak się dzieje, wyjaśniają Naczelnej Redakcji Gospodarczej Polskiego Radia eksperci. Zobacz więcej na temat: internet Sylwia Zadrożna
Reklama Tigera to ustawka? Komentarze Producent napojów energetyzujących Tiger Energy Drink opublikował pierwszego sierpnia na oficjalnym profilu na Instagramie grafikę przedstawiającą wyciągnięty środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Reklama zniknęła po kilku dniach, po wielu negatywnych komentarzach internautów. O wolności słowa w reklamie i dziennikarstwie rozmawiali w audycji Debata Poranka Jarosław Włodarczyk (Press Club Polska) i Mirosław Skowron (Super Express). Zobacz więcej na temat: reklama w internecie Powstanie Warszawskie media rocznica
Skandaliczną reklamą obrazili powstańców, teraz przepraszają 1 sierpnia na społecznościowych profilach napoju "Tiger" zamieszczono grafikę ze środkowym palcem i podpisem: "1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie". Reklama wywołała wielkie poruszenie internautów, którzy zapowiedzieli bojkot marki. Firma w odpowiedzi przelała kwotę 500 tys. złotych na konto Światowego Związku Żołnierzy AK. Zobacz więcej na temat: Powstanie Warszawskie HISTORIA POLSKA
Ile kosztuje wprowadzenie nowego produktu na rynek? Firma chcąca wprowadzić nowy produkt na rynek ma do przejścia długą, nieraz wyboistą drogę. Proces ten wiąże się bowiem i z dużym ryzykiem, i z wysokimi kosztami. Zobacz więcej na temat: produkcja marketing Elżbieta Mamos
Dlaczego internet potrzebuje reklam? Branża reklamowa chce przyzwyczaić internautów do reklam, dlatego rozpoczęła edukację pod hasłem „bez reklam nie ma darmowego internetu”.Kampania edukacyjna jest prowadzona na kilku portalach. Zobacz więcej na temat: internet finanse Karolina Mózgowiec
Seniorzy: coraz atrakcyjniejszy "target" dla wielu branż Grupa wiekowa 50 plus stanowi obecnie 37 procent społeczeństwa i jest najszybciej rosnącą częścią populacji. Jej siła nabywcza też jest coraz pokaźniejsza i ciągle rośnie. Zobacz więcej na temat: senior konsument
Kontrowersyjna reklama auta. "Kompletna ignorancja" Zdecydowany sprzeciw i oburzenie polskich internautów po publikacji zdjęcia nowego modelu samochodu jednego z niemieckich koncernów. Co było powodem wzburzenia? Pomnik Powstania Warszawskiego jako tło fotografii prezentującej auto. Czy współczesna reklama ma jakiekolwiek ograniczenia? Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24 Powstanie Warszawskie motoryzacja II wojna światowa
Hiperkonsumpcja czyli Dzień Dziecka przez cały rok Pieniądze jakimi dysponują młodzi konsumenci rosną w szybkim tempie. Według badań "Kids’ Power", dzieci w wieku 7-10 lat dysponują średnio 18 złotymi tygodniowo. W grupie wiekowej 11-16 lat tygodniówka wynosi średnio 28 złotych. Czy dzisiaj dzieci zaczynają rządzić portfelami swoich rodziców? Z czym przede wszystkim związane jest to zjawisko? Zobacz więcej na temat: Czwórka Katarzyna Kornet Weronika Puszkar dzieci dzieciństwo zakupy psychologia rodzina STYL ŻYCIA
Samorządy wydają mniej na promocję. 666,6 mln zł w 2016 r. Samorządy w Polsce wydają mniej na promocję niż miało to miejsce jeszcze kilka lat temu, mówi Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego. Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w 2016 roku polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł, czyli o 10 mln zł mniej niż w 2015. Inną kwestią jest sprawa efektywności tych wydatków. Zobacz więcej na temat: samorząd finanse publiczne promocja Błażej Prośniewski
Jak nabieramy się na reklamy leków? Reklama potrafi uśpić zdrowy rozsądek i pod jej wpływem możemy uznać, że coś jest nam niezbędne. Jeśli dotyczy tzw. produktów prozdrowotnych, możemy mieć problem. Zobacz więcej na temat: STYL ŻYCIA zdrowie i dieta zdrowie dieta suplementy diety witaminy apteka
Jak uczyć się z wtopy? "Błąd to odwaga" Najbardziej bolą te życiowe i miłosne. Jak mówi przysłowie, nie myli się tylko ten, kto nic nie robi. - Nie mamy dzisiaj innego wyboru, niż popełnienie błędu, jeśli zależy nam na innowacji i nowym pomyśle - mówi Erik Kessels, autor książki "Ale wtopa". Zobacz więcej na temat: psychologia Małgorzata Raducha innowacje STYL ŻYCIA
Kraków: zabytkowa kamienica od 7 lat zasłonięta reklamą Jedna z najpiękniejszych kamienic Krakowa zamieniona w baner reklamowy - wszystko przez przedłużający się w nieskończoność remont. Mowa o kamienicy Ekielskiego, na rogu ulic Piłsudskiego i alei Krasińskiego. Specjaliści od marketingu nie mają wątpliwości - to kolejny przypadek, gdy reklamodawcy przechytrzają prawo. Czy da się temu zaradzić? Sprawą zajął się w magazynie Tym Żyje Kraj Karol Surówka. Zobacz więcej na temat: Kraków zabytki
Rusza kampania „Polska smakuje lepiej każdego dnia” Polska smakuje lepiej każdego dnia - to hasło ogólnopolskiej kampanii, która ma zachęcać Polaków do korzystania w kuchni z polskich produktów żywnościowych, nie tylko na święta. Zobacz więcej na temat: żywność
Reklama napoju, która przekroczyła granicę Gdy wielki koncern produkujący napoje gazowane wykorzystał w swojej reklamie motyw energii i buntu tłumu młodzieży, w mediach rozpętała się burza. Zobacz więcej na temat: Trójka Jan Niebudek
Ile kosztują kampanie reklamowe z czołowymi sportowcami? Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi skoczkowie, tenisiści oraz lekkoatleci. Eksperci podkreślają, że z marketingowego punktu widzenia zatrudnienie w reklamie czołowego sportowca to opłacalny wybór. Zobacz więcej na temat:
YouTube: reklamodawcy uciekają z serwisu Media społecznościowe poruszyła informacja o kłopotach YouTube’a, z którego wycofują się kolejni reklamodawcy. To reakcja na fakt, że zamieszczane przez serwis reklamy sąsiadują z filmikami organizacji terrorystycznych. Właściciel serwisu, Google, zapowiedział działania zapobiegające tej sytuacji. YouTube ma między innymi zwiększyć kontrolę publikowanych treści. Eksperci Nomura Instinet oszacowali, że serwis przez bojkot reklamodawców może stracić 750 mln dol. Zobacz więcej na temat: youtube