Polskie Radio
Section05

marketing

Jakie możliwości zawodowe daje marketing internetowy? Poznaj projekt "Kariera Jutra"

Projekt "Kariera Jutra" ma za zadanie wspierać młode osoby, które szukają zatrudnienia i chciałyby rozpocząć karierę w marketingu internetowym. Dzięki specjalistycznym szkoleniom uczestnicy w krótkim czasie otrzymają niezbędne umiejętności, a dzięki wsparciu z Funduszy Europejskich Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej mogło zaoferować kandydatom ok. tysiąca płatnych staży. 
Zobacz więcej na temat:  fundusze unijne fundusze europejskie marketing w internecie młodzież społeczeństwo rynek pracy

Auto tak słodkie, że można je zjeść. Mazda cała z czekolady!

Cukiernicy to artyści, którzy z czekolady tworzą prawdziwe dzieła sztuki. Jednym z bardziej wyjątkowych deserów na świecie jest Mazda Miata, która podobno smakuje równie dobrze, jak wygląda. 
Zobacz więcej na temat:  Radio kierowców Polskie Radio Kierowców Polskie Radio kierowca kierowcy samochód samochody motoryzacja radio kierowcow radiokierowcow radiokierowców radio kierowców online radio kierowców jedynka polskie radio kierowców online radio dla kierowców polskie radio kierowcow polskie radio kierowców dab+ radio kierowcow 24 polskie radio kierowcy radio kierowców 24 czekolada desery mazda Japonia

NASZ WYWIAD Apostazja, Kościół, hipokryzja i marketing. Dawid Podsiadło i moda na komercyjne wykorzystanie spraw wiary

Dawid Podsiadło zapowiedział apostazję, wyjaśniając, że już nawet rozpoczął do niej przygotowania i uzyskał zaświadczenie o chrzcie. Deklaracja zbiega się - nieprzypadkowo - z czasem premiery i promocji nowego albumu twórcy. - Taka deklaracja jest związana z działaniem marketingowym - mówi dr Monika Przybysz, profesor UKSW, wykładowca public relations, teolog i medioznawca.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA Kościół Kościół katolicki chrześcijaństwo aktualności katolickie KULTURA MUZYKA Dawid Podsiadło wiara media pieniądze koncert społeczeństwo

Retoryka i perswazja. Sztuka dobrego mówienia

Starożytni nauczyciele, mówcy i filozofowie spisali zasady retoryki, która obecnie dostarcza wiedzy stosowanej między innymi w reklamie i marketingu. Obecność tej dziedziny nauki we współczesnej rzeczywistości rynkowej to zjawisko społecznie powszechne, służące komunikacji. W jaki sposób korzystamy ze spuścizny antycznej Platona czy Arystotelesa?
Zobacz więcej na temat:  Katarzyna Jankowska Katarzyna Jankowska – PODCAST starożytność filozofia reklama starożytna Grecja średniowiecze

Polscy klienci i rosyjski produkt. Spory wybór innych marek

- Nie ma rosyjskich produktów, których byśmy nie mogli zastąpić m.in. produktem polskim. Cena będzie podobna i żaden konsument nie musi się martwić konsekwencjami ekonomicznymi dla siebie z powodu sankcji nałożonych na Rosję - mówi na antenie Programu 1 Polskiego Radia Edyta Wojtyla, ekonomista z Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Zobacz więcej na temat:  Ukraina wojna na Ukrainie uchodźcy konsument produkcja Rosja sankcje społeczeństwo infografika

Eyetracking. Na czym skupia się wzrok internautów?

Śledzenie drogi wzroku, czyli eyetracking to metoda wykorzystywana w neuromarketingu. Dzięki niej specjaliści mogą sprawdzać, na których elementach stron internetowych skupia się uwaga użytkowników. Zagadnienie jest przydatne w procesie tworzenia witryn internetowych. Analizy ułatwiają ich opracowywanie tak, by najważniejsze elementy nie umknęły uwadze odwiedzających. 
Zobacz więcej na temat:  Trójka STYL ŻYCIA Mateusz Drozda strona internetowa badania rynku

Co tak naprawdę krzyczy w obrazie Edvarda Muncha?

Skąd tak naprawdę wydobywa się "Krzyk" na słynnym obrazie Edvarda Muncha i co miał wspólnego z naszym kontrowersyjnym rodakiem, Stanisławem Przybyszewskim? Na te pytania odpowiedziała w "Leniwym przedpołudniu" Joanna Łenyk-Barszcz, która wraz ze swoim mężem - Przemysławem Barszczem - napisała książkę ''Wielkie sekrety arcydzieł sztuki''.
Zobacz więcej na temat:  Anna Popek Trójka KULTURA dzieła sztuki Vincent van Gogh Alicja Węgorzewska e-commerce TEATR koncerty jedzenie pandemia opera