Big Data to nie tylko marketing i reklamy. Co jeszcze? We Wrocławiu odbylo się w piątek Europejskie Forum Radiowe organizowane przez Polskie Radio. Tematem numer jeden była technologia Big Data i możliwości jej zastosowania w rozwoju mediów m.in. poprzez lepsze dopasowywania programów do preferencji i potrzep odbiorców oraz w promowaniu muzyki. Zobacz więcej na temat: big data internet reklama Karolina Mózgowiec
Maskotki za zakupy. Jak nie dać się zwariować? - Lubimy dostawać coś za darmo, dlatego ulegamy promocjom - mówił we wtorkowym "Podwójnym espresso" psycholog społeczny dr. Leszek Mellibruda. Jedna z najbardziej znanych ostatnio w Polsce promocji oferuje pluszowe maskotki w formie warzyw za zrobienie zakupów w sklepie. Zobacz więcej na temat: Monika Tarka-Kilen Robert Kilen promocja zakupy
Kryzys wizerunkowy nie zaszkodził? Wzrosła sprzedaż Tigera Według nowych danych Centrum Monitorowania Rynku marka napoju energetycznego Tiger zaczęła odzyskiwać utracone udziały w rynku. Po siedmiu tygodniach spadków, sprzedaż produktu wzrosła. Zobacz więcej na temat: reklama POLSKA GOSPODARKA reklama w internecie
Tigergate: warszawscy radni piszą do prokuratury 1 sierpnia na instagramowym profilu napoju Tiger zamieszczono grafikę ze środkowym palcem z zawiniętą na nim czerwoną kokardą. Widoczny był także napis: „1 sierpnia dzień pamięci” oraz: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Warszawscy samorządowcy zapowiadają złożenie doniesienia do prokuratury w tej sprawie. Radni Jacek Ozdoba i Jakub Banaszek byli gośćmi Polskiego Radia 24. Zobacz więcej na temat: Powstanie Warszawskie reklama w internecie prokuratura
Ile kosztuje wprowadzenie nowego produktu na rynek? Firma chcąca wprowadzić nowy produkt na rynek ma do przejścia długą, nieraz wyboistą drogę. Proces ten wiąże się bowiem i z dużym ryzykiem, i z wysokimi kosztami. Zobacz więcej na temat: produkcja reklama Elżbieta Mamos
Czy odkryjemy Ziemię 2.0? Czy planety mogą istnieć bez sąsiedztwa gwiazdy? Czym jest astroturf marketing? I czy sztuczna inteligencja może wpłynąć na turystykę? Na te pytania odpowiada Kuba Witkowski. Zobacz więcej na temat: Kuba Witkowski Trójka technologie technologia biznes NAUKA robotyka internet astronomia
Promocja w sieci. Chwyci czy nie chwyci? Będzie przebojem czy nie? To dylemat każdego marketingowca, który tworzy treści na potrzeby internetu. Zobacz więcej na temat: Trójka Robert Kantereit internet technologie it technologie FILM Politechnika Warszawska
Chude nie jest ani piękne, ani zdrowe Manekiny w sklepach lansują nierealne wzorce piękna. Gdyby taki manekin był prawdziwą kobietą, miałby poważną niedowagę i problemy zdrowotne. Zobacz więcej na temat: STYL ŻYCIA zdrowie i dieta zdrowie dieta anoreksja badania kobieta stereotypy
Polskie miasta wydają mniej na promocję W ubiegłym roku polskie samorządy wydały 666,6 mln złotych na promocję. To o 10 mln mniej niż rok wcześniej, w 2015 roku. Dlaczego miasta przeznaczają na ten cel mniej pieniędzy? O tym w rozmowie z Robertem Stępowskim z portalu MarketingMiejsca.com.pl. Zobacz więcej na temat: promocja samorząd turystyka inwestycje
Programy lojalnościowe. Korzystajmy, ale z głową! Sklepy, stacje benzynowe, kawiarnie i restauracje oferują nam karty, dzięki którym zbieramy punkty za zakupy, a potem wymieniamy je na bony lub prezenty. Kto korzysta na tym bardziej - klienci czy firmy? Zobacz więcej na temat: Roman Czejarek program lojalnościowy STYL ŻYCIA promocja zakupy sprzedaż
Kupujemy pod wpływem… koloru Kolor jest pierwszym elementem, na który zwraca się uwagę. Często działa podświadomie, ale zdaniem ekspertów motywuje do zakupu. Firmy próbują zawłaszczyć kolory, bo psychologia koloru może mieć decydujące znaczenie w sprzedaży. Zobacz więcej na temat: STYL ŻYCIA zakupy zakupy przez internet kolor promocja psychologia sprzedaż
Lovebrands - dlaczego kochamy konkretne marki? Czy można związać się uczuciem z telefonem albo butami do biegania? Eksperci od marketingu dbają o to, żeby tak było. Tak rodzą się "lovebrands". Zobacz więcej na temat: Jan Niebudek Trójka sprzedaż STYL ŻYCIA
Nowe logo LINK4 Po 7 latach LINK4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Zobacz więcej na temat: ubezpieczenie samochodu ubezpieczenia reklama
Świąteczne sztuczki, na które dajemy się nabrać - Kiedy jesteśmy w miłym, pozytywnym, przedświątecznym nastroju, to większa jest nasza skłonność, by ulegać różnym perswazyjnym komunikatom - uważa psycholog biznesu prof. Alicja Grochowska z Uniwersytetu SWPS. Zobacz więcej na temat: Magdalena Karczewska Trójka święta Boże Narodzenie zakupy promocja STYL ŻYCIA
Marketing wartości. "Pierwszym krokiem zmiana mentalności" – Firmy, które sięgają po wartości w swojej działalności, absolutnie nie rezygnują z zysku – twierdzi Justyna Bakalarska z Collegium Civitas. Na czym polega budowanie biznesu w oparciu o wartości? O tym w Polskim Radiu 24 mówiła autorka książki "Marketing wartości". Zobacz więcej na temat: biznes firma przedsiębiorstwo
Gala Pereł Polskiej Gospodarki 28 października na Zamku Królewskim w Warszawie zostaną ogłoszone wyniki XIV edycji Rankingu Pereł Polskiej Gospodarki – dotyczącego pozycjonowania polskich przedsiębiorstw. Zobacz więcej na temat: firma reklama
Czy sport to interesujący produkt? Dziś sport kojarzony jest nie tylko z rywalizacją, ale także z dużymi pieniędzmi. W audycji „Życie nie tylko sportowe” o tym, czy sport jest interesującym produktem dla biznesu mówili Łukasz Strzelecki, dyrektor departamentu komunikacji PGNiG S.A. i Marcin Mikucki, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży Ekstraklasa S.A. Zobacz więcej na temat: SPORT
Nostalgia i marketing. Wraca moda na rzemiosło Na warszawskim Kamionku grupa studentów SWPS, zrzeszona w ramach projektu "Kamionek Milowy", pragnie wskrzesić tradycyjne rzemiosło. Zobacz więcej na temat: Piotr Firan studenci Warszawa