Warszawski ratusz będzie się reklamował na przystankach. Spółka Agory zarobi miliony złotych Władze Warszawy podpisały nową umowę z należącą do Agory spółką AMS - informuje portal wirtualnemedia.pl. Umowę zawarto bez przetargu, w tzw., trybie z wolnej ręki. Wydawca "Gazety Wyborczej" zarobi na kontrakcie 3 mln zł. Jak przypomina portal tvp.info, to kolejne miliony złotych, jakie ratusz w czasie prezydentury Rafała Trzaskowskiego kieruje do spółki, która w ostatnim czasie zasłynęła z "włamań" do wiat przystankowych i plakatów szkalujących ministra zdrowia. Zobacz więcej na temat: POLSKA Warszawa Gazeta Wyborcza media
Warszawska uchwała krajobrazowa unieważniona. W tle pytania o spółkę należącą do Agory Wojewoda mazowiecki unieważnił uchwałę krajobrazową Rady Warszawy. W uzasadnieniu wskazał na istotne naruszenie trybu sporządzenia uchwały, m.in. na brak ponownych uzgodnień z Mazowieckim Konserwatorem Zabytków i ponownego wyłożenia projektu do publicznego wglądu po wprowadzeniu licznych zmian w uchwale. Zobacz więcej na temat: Warszawa konkurencyjność Konstanty Radziwiłł
Reklamy słodyczy zniknęły z telewizyjnych programów dla dzieci Z telewizyjnych programów dla dzieci zniknęły reklamy słodyczy, napojów, chipsów i słonych przekąsek. To efekt samoregulacji wprowadzonej w 2015 roku przez producentów żywności, nadawców telewizyjnych, przedstawicieli branży reklamowej oraz Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Zobacz więcej na temat: POLSKA cukierki dzieci
UOKiK bada uchwałę krajobrazową. Obawa monopolu spółki z Grupy Agory Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie ws. warszawskiej uchwały krajobrazowej - poinformował UOKiK. Urząd sprawdzi, czy nie prowadzi ona do utworzenia na rynku reklamy zewnętrznej monopolu jednej spółki. Jak informuje UOKiK, chodzi o wyłącznego zarządcę powierzchni reklamowej dostępnej na wiatach przystankowych komunikacji miejskiej - spółki AMS. Zobacz więcej na temat: POLSKA UOKiK Warszawa prawo konkurencyjność
Jak sprawić by reklamy były estetyczne i przyciągały uwagę? W audycji "Cztery pory roku" gościliśmy Natalię Koralewską i Jakuba Knerę z Gdańskiej Szkoły Szyldu, którzy opowiedzieli o nowym przedsięwzięciu mającym na celu stworzenie oryginalnych rozwiązań typograficznych dla wybranych gdańskich lokali. - Zaprosiliśmy do współpracy znakomitych projektantów - młodych i ambitnych absolwentów szkół artystycznych - mówi Natalia Koralewska. Zobacz więcej na temat: baner społeczeństwo Karolina Rożej Piotr Kędziorek Gdańsk Monika Chrobak przedsiębiorstwo
Łukasz Fiszer: mam nadzieję, że uchwała krajobrazowa dużo zmieni Warszawski samorząd przyjął tak zwaną uchwałę krajobrazową. - Mam nadzieję, że bardzo dużo zmieni. Przepisy wychodzą naprzeciw wszystkim naszym dotychczasowym postulatom - podkreślił w Polskim Radiu 24 Łukasz Fiszer ze stowarzyszenia Miasto Jest Nasze. Zobacz więcej na temat: Warszawa Łukasz Sobolewski
Warszawa będzie ładniejsza. Uchwała ograniczy liczbę billboardów reklamowych Warszawscy radni przyjęli uchwałę krajobrazową, która ureguluje to, gdzie i jak można umieszczać reklamy. Plany wprowadzenia uchwały sięgają 2015 roku, od tego czasu jej projekt dwukrotnie konsultowano. Zobacz więcej na temat: POLSKA regiony Warszawa przestrzeń publiczna mazowieckie
Mikołaj pilnie poszukiwany! Na rynku widać wysyp ofert pracy tymczasowej związanej z przedświąteczną gorączką. Jak znaleźć ciekawe zajęcie, przed świętami zarobić dodatkową pensję i nie dać się oszukać? Zobacz więcej na temat: Czwórka Boże Narodzenie reklama natywna Święty Mikołaj elfy zima praca
SUPER BOWL 30 sekund za 5,6 miliona. Reklamy w Super Bowl wyprzedane Na ponad dwa miesiące przed przyszłorocznym Super Bowl, finałem ligi futbolu amerykańskiego NFL, zostały wyprzedane wszystkie przerwy przeznaczone na reklamy - poinformowała stacja Fox Sports. 30 sekund ma wartość 5,6 mln dol. To rekord tej w branży. Zobacz więcej na temat: ŚWIAT Ameryka Północna Stany Zjednoczone Super Bowl futbol amerykański
Koniec reklam żelków z witaminami skierowanych do dzieci Na polskim rynku obecnych jest około 15 tysięcy suplementów diety. Według statystyk, sięganie po tego typu specyfiki deklaruje ponad 70 procent naszych rodaków. Podają je także swoim dzieciom - często w formie tak lubianych przez najmłodszych żelków i lizaków, które reklamowane są m.in. bezpośrednio przed lub po programach dla dzieci. Zobacz więcej na temat: suplementy diety zdrowie dieta dzieci telewizja
Przyjęto kodeks ws. telewizyjnych reklam suplementów diety Telewizyjni nadawcy podpisali porozumienie w sprawie rozpowszechniania reklam suplementów diety. Głównym założeniem dokumentu jest rozdzielenie dwóch segmentów produktów: leków i suplementów diety, często mylonych przez konsumentów. Zobacz więcej na temat: POLSKA KRRiT media zdrowie zdrowie dziecka suplementy diety leki
Przestrzeń miejska bez szpecących reklam? Da się! Powoli z przestrzeni publicznej znika nadmiar reklam. Wszystkie duże polskie miasta pracują nad swoimi kodeksami reklamowymi, które mają ograniczyć chaos. Taką możliwość daje im ustawa krajobrazowa. Zobacz więcej na temat: Trójka reportaż Urszula Żółtowska-Tomaszewska społeczeństwo przestrzeń publiczna Poznań
Clotaire Rapaille, kod kulturowy i reklama - Dobra reklama odpowiada na nasze pragnienia odwzorowujące zachowania kulturowe. Jest koniecznością w świecie, którego społeczeństwa opierają swoje funkcjonowanie na handlu. Reklama jest opowieścią o produkcie, który z określonych powodów dobrze się kojarzy i ma to związek z tym, jak konsument został wychowany - mówił w Dwójce Konstanty Przybora. Zobacz więcej na temat: książki marketing konsument KULTURA KSIĄŻKA Michał Nowak
Szwedzki dziennik kończy z nieekologicznymi reklamami Szwedzka gazeta ogłosiła, że zaprzestaje przyjmowania reklam promujących towary i usługi oparte na paliwach kopalnych - podaje "The Guardian". Zobacz więcej na temat: ekologia dziennik Szwecja ŚWIAT
W. Kołodziejski: Karta Ochrony Dzieci w Reklamie to samoregulacja rynku - Tutaj rynek sam się porozumiał. Tak naprawdę chodzi o to, żeby rynek się ze sobą porozumiał, wypracował pewne zasady i później solidarnie je stosował - mówił o podpisanej w środę "Karcie Ochrony Dzieci w Reklamie" szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski. Nowy dokument jest samoregulacją, której przestrzegania pilnować będą nadawcy i reklamodawcy. Zobacz więcej na temat: POLSKA społeczeństwo media KRRiT Dorota Piotrowska Polskie Radio 24
Dzieci w reklamie lepiej chronione. Karta przyjęta Standardy etyczne w reklamie skierowanej do dzieci i z udziałem dzieci przyjęli przedstawiciele Związku Stowarzyszeń Rady Reklamy oraz Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Prace trwały dwa lata i zaowocowały przyjęciem Karty ochrony dzieci w reklamie. Zobacz więcej na temat: POLSKA dzieci KRRiT Rzecznik Praw Dziecka prawo
Kto decyduje o tym, jaki garnitur włoży Bond? Product placement w filmach i serialach to bardzo popularna forma reklamy. Kinowe hity, czy telewizyjne serie są wdzięcznym tłem promocji rozmaitych usług i produktów. Na całym świecie znani bohaterowie używają sprzętów, lub zajadają się produktami, które później możemy dostać w sklepach. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kasia Dydo Katarzyna Dydo kino FILM
Stare banery na ekologiczne torby Aga Kowalska i Jarek Harazin, młodzi katowiczanie, postanowili uprzątnąć stare banery wyborcze szpecące ulice ich miasta. By nie oddawać ich na śmieci zdecydowali się uszyć z nich torby. Zobacz więcej na temat: Czwórka ekologia Kamil Jasieński Adrianna Janiszewska