Soczi 2014: złoty deszcz dla Kowalczyk i jej sponsorów W sporcie zarabiają tylko najlepsi i największe marki, reszta, w tym organizatorzy cieszą się, jeśli nie tracą. - Stąd nie ma nic dziwnego, że na czapeczce naszej złotej medalistki Justyny Kowalczyk widać nazwę wielkiego sponsora – mówi portalowi gospodarka.polskieradio.pl Daniel Martyniuk, ekspert z firmy doradczej Deloitte. Zobacz więcej na temat: biznes reklama banku Soczi SPORT
MdM a developerzy Czy program "Mieszkanie dla młodych" pobudzi rynek i przyczyni się do wzrostu sprzedaży lokali? Zobacz więcej na temat: deweloper konkurencyjność
Super Bowl 2014: zobacz najlepsze reklamy Jedną z atrakcji Super Bowl są reklamy telewizyjne. W tym roku 30-sekundowy spot kosztował 4,5 miliona dolarów. Super Bowl oglądają nawet astronauci na Międzynarodowej stacji kosmicznej. Zobacz więcej na temat: SPORT
Wykorzystaj potencjał klientów Najbardziej kreatywnym etapem kampanii reklamowej jest tzw. burza mózgów, podczas której liczą się najlepsze pomysły. Co jednak, gdyby nad koncepcją działań pracowałoby nie kilka, a tysiące osób? Z tym właśnie wiąże się model crowdsourcingu, który został doceniony nie tylko przez małych przedsiębiorców, a także wielkie i światowe koncerny. Zobacz więcej na temat: burza mózgów crowdsourcing firma
Automatyzacja w reklamie Rośnie znaczenie rynku zautomatyzowanej reklamy osobistej. Jego wartość na całym świecie przekroczyła już 12 mld dolarów, a według szacunków do końca 2017 roku wzrośnie blisko trzykrotnie. Zobacz więcej na temat: cztery internet raport
Fiskus nie lubi polskiego cydru Cydr zdobywa sklepowe półki. Sprzedaż mogłaby rosnąć jeszcze szybciej, gdyby nie zakaz reklamy. Zobacz więcej na temat: podatki rolnictwo żywność
Spór o reklamy na budynkach: zasłaniają, ale zarabiają W Sejmie trwają prace nad projektem prezydenckiej ustawy dotyczącej reklam na ścianach budynków i bloków. Projekt chce ograniczyć ich wywieszanie, wspólnoty mieszkańców boją się, że to ograniczy ich i tak małe możliwości zarabiania. Zobacz więcej na temat:
Grzechy polskiej reklamy Reklama lubi kontrowersje. Czasami, aż za bardzo. Niestety jednak często przekraczają. Reklamy powinny być robione w poczuciu odpowiedzialności społecznej i zgodnie z dobrymi obyczajami. Zobacz więcej na temat:
Ile banki wydają na reklamę w Internecie Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, który porównał wielkość przeznaczonych środków na reklamę w sieci w IV kwartale ubr, znaczące wydatki na reklamę nie gwarantują zainteresowania internautów. Przykładem jest bank PKO BP, który mimo, że wydał na ten cel dwa razy mniej niż BZ WBK, zainteresował swoją ofertą zdecydowanie więcej internautów niż konkurent. Zobacz więcej na temat: bank bz wbk internet PKO BP
Agresywny marketing wykorzystuje morderców i gwałcicieli. Czy to moralne? Wzrost popytu i powstawanie nowych przedsiębiorstw przyczyniają się do coraz ostrzejszej rywalizacji na polskim rynku. Firmy częściej starają się wzbudzać zainteresowanie nie tylko swoimi produktami, ale również budowanym wizerunkiem. Zobacz więcej na temat: marketing
Ubezpieczenie za złotówkę dziennie? Nie ufaj reklamie - Przy umowach ubezpieczenia na życie koniecznie posiłkujmy się pomocą osób, które znają się na rzeczy, najlepiej prawników ubezpieczeniowych - mówiła w Jedynce Krystyna Krawczyk z Biura Rzecznika Ubezpieczonych. Zobacz więcej na temat: odszkodowanie ubezpieczenie na życie
OFE w natarciu na dzień przed zakazem reklamy Czołówki najważniejszych ogólnopolskich dzienników wyglądają dziś identycznie - obłożone są czerwoną obwolutą z hasłem "Od jutra OFE, tak jak ryby, głosu nie mają, ale ty tak!". Zobacz więcej na temat: emerytura OFE
Zmiany w OFE: wchodzą nowe przepisy Polacy bardzo niechętnie oszczędzają na emeryturę w trzecim, dobrowolnym filarze ubezpieczeń. Mają to zmienić nowe przepisy dotyczące Indywidualnych Kont Zabezpieczenia Emerytalnego, które zaczną obowiązywać od najbliższej środy. Zobacz więcej na temat: OFE ZUS
Robert Lidke: Już nie wolno mówić - zostań w OFE Władza chce aby jak najmniej Polaków zostało w II filarze emerytalnym. Zobacz więcej na temat: emerytura OFE Rząd RP
"Rosół" i "Powieki ulic" na wielki finał kampanii Trójki Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło darli już razem pierze, grali na suwakach, palili zimne ognie, naśladowali dźwięki ptaków, a nawet próbowali wykonać układ choreograficzny. Zapraszamy do obejrzenia kolejnych spotów Trójki i serwujemy Państwu... "Rosół" oraz "Powieki ulic". Zobacz więcej na temat: Artur Andrus Dawid Podsiadło kampania Michał Nogaś Trójka Zbigniew Zamachowski
Wielki finał spotów Trójki Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło darli już razem pierze, grali na suwakach, śpiewali, palili zimne ognie, naśladowali dźwięki ptaków, a nawet próbowali wykonać układ choreograficzny... Czas na wielki finał kampanii Trójki i na przedstawienie ostatniego spotu. Zobacz więcej na temat: Artur Andrus Dawid Podsiadło kampania Michał Nogaś Trójka Zbigniew Zamachowski
Podsiadło o kampanii Trójki: samego siebie chciałem zaskoczyć - W tekście "Zielonego domku" można odnaleźć wiele życiowych rozterek, które wydadzą nam się dziwnie znajome... W spocie szukamy domu, którego nie widać. W życiu często zastanawiamy się nad źródłem problemu i nie możemy go znaleźć, bo… wtapia się w tło - mówi Dawid Podsiadło. Zobacz więcej na temat: Artur Andrus Dawid Podsiadło kampania Michał Nogaś Trójka Zbigniew Zamachowski
Premiera spotu Trójki. Powstrzymasz się od śmiechu? Tego już było za wiele dla Artura Andrusa, Zbigniewa Zamachowskiego i Dawida Podsiadło. Artyści biorący udział w nieprzewidywalnej kampanii Trójki na planie kolejnej reklamy nie byli w stanie powstrzymać śmiechu... Zobacz więcej na temat: Artur Andrus Dawid Podsiadło kampania Michał Nogaś Trójka Zbigniew Zamachowski