Warszawa: "reklamoza" w metrze. Jakie działania podjął ratusz? Media ujawniają Od końca września 2022 r. trwa modernizacja systemu reklam na I linii metra. Jak podaje portal i.pl "prace prowadzone przez firmę Ströer budzą wątpliwości". "Stacje zostały dosłownie zalane ogromnymi podświetlanymi reklamami, a media zaczęły pisać o »reklamozie«" - czytamy. Zobacz więcej na temat: Warszawa metro regiony mazowieckie infrastruktura Rafał Trzaskowski POLSKA
Miłość dwóch ciężarówek Reklamy w branży moto bazują na utartych schematach - często ukazują pewność siebie, satysfakcję oraz szeroko rozumianą męskość. Jak zatem zadziwić świat i wypromować gigantyczny pojazd transportowy? Volvo odpowiada na to pytanie wypuszczając nowy spot! Zobacz więcej na temat: Radio kierowców Polskie Radio Kierowców Polskie Radio kierowca kierowcy samochód samochody motoryzacja radio kierowcow radiokierowcow radiokierowców radio kierowców online radio kierowców jedynka polskie radio kierowców online radio dla kierowców polskie radio kierowcow polskie radio kierowców dab+ radio kierowcow 24 polskie radio kierowcy radio kierowców 24 transport volvo ciężarówka zabawka technologie
Retoryka i perswazja. Sztuka dobrego mówienia Starożytni nauczyciele, mówcy i filozofowie spisali zasady retoryki, która obecnie dostarcza wiedzy stosowanej między innymi w reklamie i marketingu. Obecność tej dziedziny nauki we współczesnej rzeczywistości rynkowej to zjawisko społecznie powszechne, służące komunikacji. W jaki sposób korzystamy ze spuścizny antycznej Platona czy Arystotelesa? Zobacz więcej na temat: Katarzyna Jankowska Katarzyna Jankowska – PODCAST starożytność filozofia marketing starożytna Grecja średniowiecze
"Las Vegas Podhala". Jak reklama rządzi w Zakopanem? Zakopane, zimowa stolica Polski, od lat przyciąga turystów nie tylko w śnieżne miesiące, ale też jest doskonałą miejscówką na letnią labę. Niestety rozkoszowanie się tatrzańską przyrodą i piękną podhalańską architekturą utrudniają liczne billboardy i reklamy. Zobacz więcej na temat: Zakopane Czwórka turystyka Piotr Firan
Reklamowanie w internecie mocnego alkoholu. Śpiewak: złożyłem zawiadomienie do prokuratury na Palikota i Wojewódzkiego - Złożyłem zawiadomienie do prokuratury na Palikota i Wojewódzkiego o możliwości popełnienia przez nich przestępstwa w związku z ustawą o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi - przekazał w mediach społecznościach Jan Śpiewak. Zobacz więcej na temat: POLSKA Jan Śpiewak Janusz Palikot Kuba Wojewódzki alkohol prawo społeczeństwo prokuratura
UOKiK stawia zarzuty trzem influencerom z branży fitness i ich reklamodawcy. Grozi im kara finansowa Prezes UOKiK stawia pierwsze zarzuty trzem influencerom z branży fitness i ich reklamodawcy w związku z nieprawidłowym oznaczaniem treści reklamowych na Instagramie - poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i i Konsumentów. Zarzut kryptoreklamy postawiono spółce Olimp Laboratories. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA UOKiK reklama w internecie Instagram
Od bieguna do bieguna. Nietypowe wyzwanie Nissana Pokonywanie rekordów oraz nietypowe wyzwania zawsze są świetną metodą promocji. Marki motoryzacyjne już wielokrotnie udowadniały swoją przewagę nad rywalami w niecodziennych zadaniach tylko po to, aby było o nich głośno. Na listę niezwykłych akcji reklamowych driftem wjeżdża Nissan, który chce przejechać swoim najnowszym SUV-em ekstremalną trasę – z Bieguna Północnego na Południowy. Zobacz więcej na temat: Radio kierowców Polskie Radio Kierowców Polskie Radio kierowca kierowcy samochód samochody motoryzacja radio kierowcow radiokierowcow radiokierowców radio kierowców online radio kierowców jedynka polskie radio kierowców online radio dla kierowców polskie radio kierowcow polskie radio kierowców dab+ radio kierowcow 24 polskie radio kierowcy radio kierowców 24 nissan suv podróże biegun Północny Biegun Południowy rekordy samochody elektryczne reklama online społeczeństwo
Jak inflacja wpływa na nasze plany i decyzje finansowe? W ciągu ostatnich dwóch lat inflacja z trzech procent wzrosła do kilkunastu, stopy procentowe też wystrzeliły w górę. Większość z nas mocno odczuła wzrost cen i rat spłacanych kredytów. Czy w związku z tym zmieniamy nasze plany? Zobacz więcej na temat: Czwórka finanse inflacja kryptowaluty Kamil Jasieński
Maffashion, Kruszwil i Dubiel. Influencerzy pod lupą UOKiK. Wielotysięczne kary Sześciu influencerów zostało ukaranych za brak współpracy z UOKiK. Kary wyniosły łącznie 139 tys. zł, a otrzymali je m.in. Maffashion, Kruszwil i Dubiel - poinformował Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Decyzje nie są prawomocne; influencerom przysługuje odwołanie do sądu. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA UOKiK marketing w internecie
Podcastowo-reklamowo. Czy Hintech zrewolucjonizuje rynek podcastów? Hintech to start-up, który stworzył narzędzie do kompleksowej analizy podcastów w sieci. Będą mogli z niego skorzystać nie tylko użytkownicy, reklamodawcy, ale i sami zainteresowani, czyli podcasterzy. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kamil Jasieński nowe technologie internet
Opinie w sieci - czy warto się dzielić nie tylko pozytywnymi? Przed pójściem do lekarza warto sprawdzić, jakie opinie wystawili medykowi inni jego pacjenci. To samo dotyczy np. wyjazdów na wczasy czy wizyt w restauracji. Na ile jednak możemy wierzyć internetowym opiniom? W sieci rozwija się handel fałszywymi rekomendacjami. Przygląda się temu procederowi Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Oszustom grożą kary. Zobacz więcej na temat: konsument prawo UOKiK zakupy w internecie zakupy zakupy online zakupy w sieci sklep internetowy sklep w internecie przedsiębiorca przedsiębiorstwo reklama w internecie internet sieć
Teresa Barucka: reklama Radiowa sięga 1926 roku - Anonse, opowiadające o towarze czy usługach, ukazywały się w radiu pod koniec 1926 roku i to była "Chwilka reklamowa", a potem "Rozmaitości" - nazwa obowiązywała we wszystkich rozgłośniach. Początkowo były to krótkie czytane teksty lub słowa o danym produkcie. Później rozwinęło się w scenki rodzajowe - mówiła w Dwójce Teresa Barucka z Archiwum Polskiego Radia. Zobacz więcej na temat: Dwójka Jakub Kukla Andrzej Zieliński KULTURA
Ustawa o wyrobach medycznych z podpisem prezydenta. Będą m.in. ograniczenia w reklamach Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę z 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych - poinformowało Biuro Prasowe KPRP. Regulacja dostosowuje polskie prawo do rozwiązań unijnych. Zobacz więcej na temat: POLSKA społeczeństwo zdrowie Andrzej Duda ustawa leki służba zdrowia medycyna
ASMR. Jak dźwięk chrupania pobudza nasz apetyt? Chrupanie, mlaskanie, szum morza, padający deszcz – w jaki sposób działają na nas te dźwięki, jakie skojarzenia i reakcje wywołują? Czym są dźwięki ASMR? Zobacz więcej na temat: Trójka Piotr Firan dźwięki jedzenie natura marketing
Igrzyska olimpijskie Pekin 2022. "Wielki ból głowy dla sponsorów" Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022 powodują ogromny ból głowy dla 13 oficjalnych partnerów korporacyjnych igrzysk - wynika z opracowania BBC. Jak pisze agencja, utknęli oni w środku sporu dyplomatycznego między USA a Chinami, i wielu decyduje się na milczenie w sprawie praw człowieka. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA marketing Pekin 2022 finanse
Reklama w sieci. Jak chronić przed nią użytkowników? Parlament Europejski przegłosował niedawno akt o usługach cyfrowych, wymierzony m.in. w reklamy śledzące. Wszystko po to, by chronić naszą prywatność. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kamil Jasieński Martyna Ogonek reklama w internecie
Influencer marketing. Nowy rodzaj reklamy podbija rynek Każdy, komu zdarza się oglądać twórczość youtubowych influencerów, zauważył, że po kilku minutach autor kanału z właściwego tematu filmu przechodzi, mniej lub bardziej płynnie, do reklamowania produktu czy usługi. To tylko fragment filmu, ale dzięki tym paru minutom influencer zarabia, a reklamowana firma zdobywa kolejnych konsumentów. Influencer marketing, bo tak nazywa się ten rodzaj działalności, to obecnie najprężniej rozwijający się obszar marketingu. Zobacz więcej na temat: Trójka Piotr Firan influencerzy STYL ŻYCIA reklama w internecie social media media społecznościowe
Targeting treści. UE walczy ze spersonalizowanymi reklamami Koniec ze spersonalizowaną reklamą w internecie. Unia Europejska wypowiada wojnę koncernom i chce chronić nieletnich przed reklamami. Jak wyglądają kulisy tworzenia reklam "pod odbiorcę" i jakie techniki sprzedaży opanowały algorytmy? Zobacz więcej na temat: Trójka Mateusz Drozda Józef Niewiarowski internet reklama w internecie media społecznościowe